- Prodaja na ravni skupine: približno 5,3 milijarde evrov, organska rast v višini 3,0 odstotka
- Povečanje organske prodaje zaradi obeh poslovnih enot:
- Lepila in tehnologije: pozitivna organska rast prodaje v višini 1,3 odstotka
- Consumer Brands: zelo močna organska rast prodaje v višini 5,2 odstotka
- Prevzem družb Seal for Life Industries in Vidal Sassoon na Kitajskem zaključen prej, kot je bilo predvideno
- Nadaljnji napredek pri izvajanju strateškega programa rasti
- Napoved za poslovno leto 2024 je bila 3. maja bistveno zvišana:
- Organska rast prodaje: 2,5 do 4,5 odstotka (prej: 2,0 do 4,0 odstotka)
- Prilagojena donosnost prodaje: 13,0 do 14,0 odstotka (prej: 12,0 do 13,5 odstotka)
- Prilagojeni dobiček na prednostno delnico (EPS): Povečanje v razponu od +15,0 do +25,0 odstotka pri stalnih menjalnih tečajih (prej: +5,0 do +20,0 odstotka)
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.