INICIATIVE IN PARTNERSTVA

Ženska in moški se pogovarjata v pisarni

Pričakovanja glede družbene in okoljske odgovornosti se neprestano spreminjajo. Družbe se zaradi tega zanašajo na odprt dialog z javnostjo, dobavitelji, strankami in številnimi drugimi zainteresiranimi stranmi, zato da lahko zagotovijo rešitve za nekatere najpomembnejše izzive.

Če želite stvari dobro razumeti, morate pozorno prisluhniti. Zaradi tega želijo podjetja komunicirati z deležniki oziroma zainteresiranimi stranmi. Odprt pristop do izmenjave mnenj in spoznanj je ključen za razumevanje pričakovanj različnih interesnih skupin, ki se razvijajo skozi čas. Podjetja morajo pridobiti vpogled v skrbi in prioritete svojih interesnih skupin bodisi skozi ciljne skupine, raziskave mnenj ali na podlagi sodelovanja v javnih razpravah ter te ugotovitve upoštevati v svojih vsakodnevnih aktivnostih.

 

Razpravljajte, sodelujte, vključite se

Komunikacija z drugimi deležniki oziroma zainteresiranimi stranmi oblikuje našo filozofijo trajnostnega razvoja. Prepričani smo, da je odprt in stalen dialog z vsemi zainteresiranimi skupinami, ki se zanimajo za naše poslovanje, ključ do zagotovitve, da se ukvarjamo z najpomembnejšimi izzivi. Z neposrednim pogovorom, sodelovanjem v iniciativah s številnimi deležniki in s podporo platformam za vzpostavljanje dialoga želimo deliti svoje edinstveno znanje in zbrati spoznanja, nato pa vse, kar smo se naučili, vključiti v naše izdelke, storitve in poslovne dejavnosti. Želimo razumeti naše deležnike. Zato resnično pozorno poslušamo.

 

Dialog z našimi deležniki

Ključni element našega upravljanja trajnosti sta razumevanje in kartiranje družbenih zahtev, ki jih deležniki vseh vrst postavljajo našemu podjetju. Pri tem upoštevamo tako notranje deležnike, kot so zaposleni, kot zunanje deležnike, kot so stranke in dobavitelji. Smo tudi člani številnih industrijskih združenj, del globalnih organizacij, kot sta Svetovni poslovni svet za trajnostni razvoj (WBCSD) in Svetovni gospodarski forum (WEF), ter sodelujemo v političnem in socialnem dialogu, na primer z organizacijami na evropski ravni.

Da bi bolje razumeli pričakovanja in stališča naših deležnikov ter se vključili v dialog, ki je bolj ciljno usmerjen in osredotočen na rešitve, nenehno spremljamo mnenja na več ravneh, na primer z anketami, v neposrednem dialogu, v pobudah z več deležniki in prek platform za dialog.

Odprto sodelovanje z deležniki nam pomaga razumeti njihova pričakovanja in stališča ter omogoča dialog, usmerjen k iskanju rešitev. Ta dialog spodbuja vzajemno razumevanje med deležniki in našim podjetjem ter krepi družbeno sprejemljivost naših korporativnih odločitev. Prav tako služi kot vir novih idej, prispeva k inovacijam in obvladovanju tveganj ter podpira razvoj naše trajnostne strategije in poročanja.

 

Sodelovanje v vrednostni verigi in zunaj nje

Prepričani smo, da lahko trajnostne spremembe spodbujamo le z vzpostavitvijo trdnih partnerstev v celotni vrednostni verigi: od nakupa surovin in embalažnih materialov vse do našega podjetja, vključno s proizvodnjo, logistiko in uporabo naših izdelkov s strani potrošnikov, pa tudi s ponovno uporabo v krogih materialov.

Vključevanje prihodnje generacije

Uvaja se vse več iniciativ, ki potrošnike spodbujajo k takojšnji spremembi njihovih navad. Pomembno pa je razmišljati tudi o prihodnjih generacijah. Zaradi tega postajajo vedno bolj priljubljene izobraževalne dejavnosti, ki spodbujajo trajnostno vedenje in ozaveščajo o izzivih, s katerimi se sooča naš planet. Tako na primer Henklova iniciativa Forscherwelt (Svet raziskovanja) spodbuja otroke, da odkrivajo svet znanosti, ki jim ga približa na zabaven in zanimiv način. Mednarodni program vključuje učne enote in gradivo za osnovne šole. Vsebine programa odražajo glavne teme področij raziskovanja pri Henklu, hkrati pa pozornost posvečajo tudi trajnostnemu razvoju.