Če želite stvari dobro razumeti, morate pozorno prisluhniti. Zaradi tega želijo podjetja komunicirati z deležniki oziroma zainteresiranimi stranmi. Odprt pristop do izmenjave mnenj in spoznanj je ključen za razumevanje pričakovanj različnih interesnih skupin, ki se razvijajo skozi čas. Podjetja morajo pridobiti vpogled v skrbi in prioritete svojih interesnih skupin bodisi skozi ciljne skupine, raziskave mnenj ali na podlagi sodelovanja v javnih razpravah ter te ugotovitve upoštevati v svojih vsakodnevnih aktivnostih.
Razpravljajte, sodelujte, vključite se
Komunikacija z drugimi deležniki oziroma zainteresiranimi stranmi oblikuje našo filozofijo trajnostnega razvoja. Prepričani smo, da je odprt in stalen dialog z vsemi zainteresiranimi skupinami, ki se zanimajo za naše poslovanje, ključ do zagotovitve, da se ukvarjamo z najpomembnejšimi izzivi. Z neposrednim pogovorom, sodelovanjem v iniciativah s številnimi deležniki in s podporo platformam za vzpostavljanje dialoga želimo deliti svoje edinstveno znanje in zbrati spoznanja, nato pa vse, kar smo se naučili, vključiti v naše izdelke, storitve in poslovne dejavnosti. Želimo razumeti naše deležnike. Zato resnično pozorno poslušamo.
Dialog z našimi deležniki
Ključni element našega upravljanja trajnosti sta razumevanje in kartiranje družbenih zahtev, ki jih deležniki vseh vrst postavljajo našemu podjetju. Pri tem upoštevamo tako notranje deležnike, kot so zaposleni, kot zunanje deležnike, kot so stranke in dobavitelji. Smo tudi člani številnih industrijskih združenj, del globalnih organizacij, kot sta Svetovni poslovni svet za trajnostni razvoj (WBCSD) in Svetovni gospodarski forum (WEF), ter sodelujemo v političnem in socialnem dialogu, na primer z organizacijami na evropski ravni.
Da bi bolje razumeli pričakovanja in stališča naših deležnikov ter se vključili v dialog, ki je bolj ciljno usmerjen in osredotočen na rešitve, nenehno spremljamo mnenja na več ravneh, na primer z anketami, v neposrednem dialogu, v pobudah z več deležniki in prek platform za dialog.
Odprto sodelovanje z deležniki nam pomaga razumeti njihova pričakovanja in stališča ter omogoča dialog, usmerjen k iskanju rešitev. Ta dialog spodbuja vzajemno razumevanje med deležniki in našim podjetjem ter krepi družbeno sprejemljivost naših korporativnih odločitev. Prav tako služi kot vir novih idej, prispeva k inovacijam in obvladovanju tveganj ter podpira razvoj naše trajnostne strategije in poročanja.
Sodelovanje v vrednostni verigi in zunaj nje
Prepričani smo, da lahko trajnostne spremembe spodbujamo le z vzpostavitvijo trdnih partnerstev v celotni vrednostni verigi: od nakupa surovin in embalažnih materialov vse do našega podjetja, vključno s proizvodnjo, logistiko in uporabo naših izdelkov s strani potrošnikov, pa tudi s ponovno uporabo v krogih materialov.