Vodilne blagovne znamke

Henkel namerava še dodatno okrepiti svoje vodilne tržne znamke, med drugim Persil, Loctite in Schwarzkopf.

Henkel Top-Brands: Loctite, Persil, Schwarzkopf

Tri najbolj prepoznavne Henklove blagovne znamke: Loctite, Persil in Schwarzkopf

Loctite

Loctite je vodilna blagovna znamka za lepila, tesnila in funkcijske premaze na svetu. Bistvo blagovne znamke (Lock Tight = trdno zatesniti) že desetletja predstavlja najvišja stopnja zmogljivosti in učinkovitosti v industriji in gospodinjstvih. Visokoučinkoviti izdelki in rešitve blagovne znamke Loctite se odlikujejo po svojem hitrem delovanju, moči in trajni obstojnosti. Najpomembnejši dejavnik uspeha blagovne znamke Loctite je moč inovacij: omogoča kontinuiran razvoj novih produktov in formul za široko paleto rešitev, še posebno v elektronski, avtomobilski in letalski industriji ter v proizvodni industriji. Poleg tega Henkel v okviru te blagovne znamke ponuja tudi rešitve za običajno lepljenje v gospodinjstvu. Medtem ko je Loctite v Nemčiji znan predvsem kot blagovna znamka za industrijo, v svetu uživa velik ugled pri potrošnikih zaradi pestrega nabora izdelkov, ki vključuje sekundna, univerzalna in posebna lepila. 

3 grami + 45 minut = 200 ton: Zatezni moment Loctite

Za veliko navdušenje na tržišču je Loctite poskrbel s svojimi hibridnimi lepili, ki se uporabljajo tako v proizvodnji kot tudi pri preventivnem vzdrževanju in različnih popravilih. Patentirana tehnologija povezuje najpomembnejše lastnosti strukturnih, sekundnih in epoksidnih lepil: močna zveza, hitra strditev in dolgotrajna obstojnost. Da bi ponazorili izjemno zmogljivost teh produktov, smo za stranke, distribucijske partnerje in medije iz različnih držav organizirali posebne promocijske dogodke Loctite. Na enem izmed dogodkov smo pred zbranimi gosti na dva jeklena bloka nanesli 3 grame hibridnega lepila (v obliki črke S). Po 45 minutah strjevanja smo oba bloka, ki sta bila zdaj zlepljena, vstavili med lokomotivo in vagone. Z zlepljeno povezavo, ki je obsegala vsega 230 kvadratnih centimetrov lepilne površine, je lokomotiva po tirih vlekla garnituro vagonov s skupno maso 200 ton. 

Ali ste vedeli ... 

  • Loctite je znan predvsem kot industrijska blagovna znamka v Nemčiji, potrošniki po vsem svetu pa zaupajo njegovi široki ponudbi sekundnih, univerzalnih in posebnih lepil.
  • Lepila blagovne znamke Loctite se uporabljajo pri izdelavi kril potniških letal. Služijo kot tekoče tesnilo za izravnavo minimalnih nepravilnosti in povezujejo obe polovici krila.
  • V sodobnih avtomobilih se uporabljajo različne lepilne rešitve. Rešitve znamke Loctite za karoserije omogočajo ustvarjanje obstojnih močnih vezi med lahkimi konstrukcijskimi materiali, kot sta aluminij ali plastika, in jeklom ter zagotavljajo tudi zanesljivo pritrditev v baterijah električnih vozil.
  • Tudi pri pametnih telefonih se uporablja vrsta različnih lepil blagovne znamke Loctite. Poleg lepil se tako na zaslonih uporabljajo protiodsevni premazi, premazi za zaščito pred prahom in premazi za preprečevanja bleščanja. 
  • Sekundno lepilo blagovne znamke Loctite je pomagalo tudi pri sanaciji zlomljenega oklepa želve, ki je padla iz drugega nadstropja. Lepilo pa je pomagalo tudi koi krapu, saj so mu z njim uspešno prilepili odtrgano plavut. 
  • Materiali Loctite se vse pogosteje uporabljajo pri 3D-tiskanju ter pri tem omogočajo aditivno proizvodnjo funkcionalnih tipov in sestavnih delov. 
  • Henkel s svojo blagovno znamko Loctite Pulse spodbuja digitalizacijo v industriji. Senzorji nenehno spremljajo stanje ključnih komponent, kot so cevovodi, in preprečujejo nenačrtovane zaustavitve obratov.
Glavne blagovne znamke

Loctite

Schwarzkopf

Uspešne inovacije in dosledna geografska širitev uvrščajo Henklovo vrhunsko blagovno znamko Schwarzkopf med vodilne blagovne znamke izdelkov za lase na svetu. V raziskovalnih centrih po vsem svetu strokovnjaki za lase razvijajo inovativne izdelke in storitve, ki intenzivne barve las, lahkotno oblikovanje in popolno nego las dvignejo na višjo raven.

Uspeh blagovne znamke temelji na dveh ključnih elementih: postopnem, nenehnem razvoju blagovne znamke v vseh kategorijah lasne kozmetike v maloprodaji in salonih ter uspešni, enakomerni geografski širitvi v Evropi, Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Bližnjem vzhodu, Afriki in Aziji.

Schwarzkopf vsak dan navdihne več kot dva milijona ljudi, da ustvarijo svoj edinstven videz. Blagovna znamka si je pridobila visoko zaupanje tako med frizerji kot med potrošniki.

Od majhne drogerije do globalne blagovne znamke

Temelji so bili položeni pred več kot 125 leti, ko je Fritz Henkel odprl majhno drogerijo. Posvečanje podrobnostim in obsedenost s sijajnimi rezultati predstavljata vrhunec te blagovne znamke že od leta 1898, ko je kemik in farmacevt Hans Schwarzkopf v Berlinu – Charlottenburgu odprl »trgovino z barvami, drogerijskimi izdelki in parfumi«.

Ali ste vedeli ...

  • Schwarzkopf je na trg prinesel številne inovacije: Leta 1903 je ponudil prvi šampon v prahu, leta 1955 prvi lak za lase, leta 1972 pa prvi sistem za nego las, ki je vključeval šampon, regenerator in globinski regenerator.
  • Leta 1921 je Martha Schwarzkopf, žena ustanovitelja podjetja Schwarzkopf Hansa Schwarzkopfa, po njegovi smrti prevzela podjetje in postala ena prvih žensk, ki je sama postala direktorica, dve leti po uvedbi volilne pravice za ženske v Nemčiji. Ženska na vrhu: to ni le mejnik v zgodovini podjetja. Podjetnica, mati, žena in vizionarka Martha je tudi vzor celotni generaciji žensk in podjetnic v Nemčiji. Od leta 2022 dalje Henkel podeljuje globalno nagrado »Martha Schwarzkopf Award«, ki je poklon Marthi Schwarzkopf, da bi podprl ženske v znanosti, zlasti na področju raziskav las.
  • Vsak dan izdelke Schwarzkopf uporablja 2,1 milijona ljudi po vsem svetu.
  • Vsako sekundo se po vsem svetu proda 24 izdelkov Schwarzkopf.
Glavne blagovne znamke

Schwarzkopf

Persil

Persil se ponaša s 115-letno tradicijo zgodbe o uspehu: Od revolucionarnih začetkov kot prvi pralni prašek s samodejno aktivacijo do velikega napredka na področju porabe energije in varovanja okolja ter izjemnega prispevka k trajnostnemu poslovanju pa vse do dosežkov na področju odmerjanja in pakiranja. Persil ima kot pionir na področju trajnostnega razvoja pomembno vlogo pri spodbujanju trajnosti. Uspeh blagovne znamke deloma temelji na nenehnih inovacijah in izraziti osredotočenosti na kakovost.

Detergent, ki ustvarja zgodovino

Zgodovina blagovne znamke Persil je neločljivo povezana s Henklovo zgodbo o uspehu. Na začetku 20. stoletja je pranje za ženske pomenilo ure, če ne dneve, fizično napornega dela. Fritz Henkel je želel ženske razbremeniti pri vsakodnevnem pranju. Leta 1876 je ustanovil podjetje Henkel & Cie, ki je leta 1907 razvilo Persil – prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo. Napornega pranja je bilo konec in z zmagoslavjem blagovne znamke Persil se je začela zgodba o uspeha družinskega podjetja.

Ime znamke Persil izhaja iz dveh najpomembnejših kemijskih učinkovin v pralnem prašku: perborata in silikata. Družba Henkel je razvila inovativno kombinacijo sredstva za pranje in beljenje v obliki praška. Perilo je bilo tako mogoče oprati in razkužiti zgolj s prekuhavanjem in z dodatkom praška Persil; tako posledično več ni bilo potrebe po uporabi klorovega belila. Leta 1908 je družba Henkel proizvedla 4.700 ton detergenta Persil. Do leta 1915 se je količina že potrojila.

Ali ste vedeli ...

  • Persil je prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo.
  • Prvi oglas za pralni prašek se je po nemški televiziji predvajal 3. novembra 1956.
  • Že vse od začetkov je Persil pionir na področju oglaševanja: 6. junija 1907 je bil v časopisu Düsseldorfer Zeitung objavljen prvi oglas za Persil. Leta 1908 je družba Henkel na ulice Berlina poslala promocijsko ekipo, oblečeno v bleščeče bela oblačila z velikimi belimi panoji. Od leta 1922 do šestdesetih let 20. stoletja je oglaševalske panoje krasila »Bela dama« (Weiße Dame), ki je bila pojem za pralni prašek. Druga spektakularna promocija je bila izvedena z letali, ki so v številnih evropskih mestih na nebu z belimi črkami ustvarila napis »Persil«.
  • Persil se prodaja v več kot 50 državah po vsem svetu. V nekaterih državah se izdelek vrhunske kakovosti prodaja tudi pod lokalnimi blagovnimi znamkami, na primer »Le Chat« v Franciji ali »Dixan« v Italiji. Od leta 2015 je slavni detergent na voljo tudi v ZDA.
  • V Nemčiji se s Persilom dnevno opere več kot 4 milijone kosov perila.
  • Poznavanje blagovne znamke Persil je v Nemčiji skoraj 100-odstotno.
Glavne blagovne znamke

Persil

Slike