Henkel namerava še dodatno okrepiti svoje vodilne tržne znamke, med drugim Persil, Loctite in Schwarzkopf.
Henkel je v svetu prisoten z vodilnimi blagovnimi znamkami in tehnologijami s poslovnimi enotami: Adhesive Technologies ter Consumer Brands.
Vodilne blagovne znamke
Henkel namerava še dodatno okrepiti svoje vodilne tržne znamke, med drugim Persil, Loctite in Schwarzkopf.
Loctite
Loctite je vodilna blagovna znamka za lepila, tesnila in funkcijske premaze na svetu. Bistvo blagovne znamke (Lock Tight = trdno zatesniti) že desetletja predstavlja najvišja stopnja zmogljivosti in učinkovitosti v industriji in gospodinjstvih. Visokoučinkoviti izdelki in rešitve blagovne znamke Loctite se odlikujejo po svojem hitrem delovanju, moči in trajni obstojnosti. Najpomembnejši dejavnik uspeha blagovne znamke Loctite je moč inovacij: omogoča kontinuiran razvoj novih produktov in formul za široko paleto rešitev, še posebno v elektronski, avtomobilski in letalski industriji ter v proizvodni industriji. Poleg tega Henkel v okviru te blagovne znamke ponuja tudi rešitve za običajno lepljenje v gospodinjstvu. Medtem ko je Loctite v Nemčiji znan predvsem kot blagovna znamka za industrijo, v svetu uživa velik ugled pri potrošnikih zaradi pestrega nabora izdelkov, ki vključuje sekundna, univerzalna in posebna lepila.
Za veliko navdušenje na tržišču je Loctite poskrbel s svojimi hibridnimi lepili, ki se uporabljajo tako v proizvodnji kot tudi pri preventivnem vzdrževanju in različnih popravilih. Patentirana tehnologija povezuje najpomembnejše lastnosti strukturnih, sekundnih in epoksidnih lepil: močna zveza, hitra strditev in dolgotrajna obstojnost. Da bi ponazorili izjemno zmogljivost teh produktov, smo za stranke, distribucijske partnerje in medije iz različnih držav organizirali posebne promocijske dogodke Loctite. Na enem izmed dogodkov smo pred zbranimi gosti na dva jeklena bloka nanesli 3 grame hibridnega lepila (v obliki črke S). Po 45 minutah strjevanja smo oba bloka, ki sta bila zdaj zlepljena, vstavili med lokomotivo in vagone. Z zlepljeno povezavo, ki je obsegala vsega 230 kvadratnih centimetrov lepilne površine, je lokomotiva po tirih vlekla garnituro vagonov s skupno maso 200 ton.
Schwarzkopf
Uspešne inovacije in dosledna geografska širitev uvrščajo Henklovo vrhunsko blagovno znamko Schwarzkopf med vodilne tržne znamke izdelkov za lase na svetu. V svojih globalnih razvojno-raziskovalnih centrih strokovnjaki za lase razvijajo izdelke in storitve, ki ustvarjajo svet živih barv, lepega oblikovanja ter pravilno negovanih, zdravih las.
Uspeh blagovne znamke temelji na dveh ključnih elementih: postopnem, nenehnem razvoju blagovne znamke v vseh kategorijah lasne kozmetike v maloprodaji in salonih ter uspešni, enakomerni geografski širitvi v Evropi, Severni Ameriki, Latinski Ameriki, Bližnjem vzhodu, Afriki in Aziji.
Schwarzkopf vsak dan več kot dvema milijonoma ljudi po vsem svetu zagotavlja samozavest za ustvarjanje lastne lepote. Blagovna znamka si je pridobila visoko zaupanje tako med frizerji kot med potrošniki.
Temelji so bili položeni pred več kot 125 leti, ko je Fritz Henkel odprl majhno drogerijo. Posvečanje podrobnostim in obsedenost s sijajnimi rezultati predstavljata vrhunec te blagovne znamke že od leta 1898, ko je kemik in farmacevt Hans Schwarzkopf v Berlinu – Charlottenburgu odprl »trgovino z barvami, drogerijskimi izdelki in parfumi«.
Persil
Persil se ponaša s 115-letno tradicijo zgodbe o uspehu: Od revolucionarnih začetkov kot prvi pralni prašek s samodejno aktivacijo do velikega napredka na področju porabe energije in varovanja okolja ter izjemnega prispevka k trajnostnemu poslovanju pa vse do dosežkov na področju odmerjanja in pakiranja. Persil ima kot pionir na področju trajnostnega razvoja pomembno vlogo pri spodbujanju trajnosti. Uspeh blagovne znamke deloma temelji na nenehnih inovacijah in izraziti osredotočenosti na kakovost.
Zgodovina blagovne znamke Persil je neločljivo povezana s Henklovo zgodbo o uspehu. Na začetku 20. stoletja je pranje za ženske pomenilo ure, če ne dneve, fizično napornega dela. Fritz Henkel je želel ženske razbremeniti pri vsakodnevnem pranju. Leta 1876 je ustanovil podjetje Henkel & Cie, ki je leta 1907 razvilo Persil – prvi pralni prašek na svetu s samodejno aktivacijo. Napornega pranja je bilo konec in z zmagoslavjem blagovne znamke Persil se je začela zgodba o uspeha družinskega podjetja.
Ime znamke Persil izhaja iz dveh najpomembnejših kemijskih učinkovin v pralnem prašku: perborata in silikata. Družba Henkel je razvila inovativno kombinacijo sredstva za pranje in beljenje v obliki praška. Perilo je bilo tako mogoče oprati in razkužiti zgolj s prekuhavanjem in z dodatkom praška Persil; tako posledično več ni bilo potrebe po uporabi klorovega belila. Leta 1908 je družba Henkel proizvedla 4.700 ton detergenta Persil. Do leta 1915 se je količina že potrojila.
Slike