STRATEŠKI OKVIR

Svojo prihodnost oblikujemo na podlagi dolgoročnega strateškega okvira, ki temelji na našem namenu in vrednotah.

S tem strateškim okvirom se jasno osredotočamo na namensko rast. To pomeni: Naš cilj je ustvariti vrhunsko vrednost za stranke in potrošnike, da bi prerasli svoje trge, okrepili svojo vodilno vlogo na področju trajnosti ter pomagali zaposlenim, da v družbi Henkel rastejo tako na strokovnem kot osebnem področju. 

Ključni elementi našega strateškega okvira so zmagovalni portfelj z močnimi blagovnimi znamkami in rešitvami, jasna konkurenčna prednost na področjih inovacij, trajnosti in digitalizacije ter na prihodnost pripravljeni operativni modeli – podprti s trdnim temeljem kulture sodelovanja in opolnomočenimi ljudmi.

OSVOJITI 2020

NAMENSKA RAST

Shaping our Future - Thumbnail

Dosledno oblikujemo zmagovalni portfelj

Uspešen portfelj je ključ do trajnostno dobičkonosnega poslovanja. Zato v okviru aktivnega upravljanja portfelja dosledno razvijamo svoj portfelj blagovnih znamk in poslovnih enot – tudi v luči napovedanega in že zaključenega izvajanja portfeljskih ukrepov v naši integrirani poslovni enoti Consumer Brands. Hkrati pa dejavnosti prevzemov in združitev v obeh poslovnih enotah ostajajo sestavni del naše strategije, ki jo podpira naša močna bilanca stanja.

Pospeševanje vplivnih inovacij

Pospešiti želimo vplivne inovacije in sprejeti tudi izboljšan inovacijski pristop, na primer z uporabo digitalnih aplikacij ter podatkov za hitrejši in boljši vpogled v vedenje potrošnikov ter tržne trende. Odločanje v organizaciji poteka blizu trga. Pri sodelovanju z zunanjimi partnerji vse bolj izkoriščamo tudi potencial odprtih inovacij, uporabljamo agilne metode in še naprej vlagamo v inovacijske centre. Dosledno vlagamo v inovacije in blagovne znamke v ključnih kategorijah ter regijah.

Izboljšanje trajnosti kot pravi razlikovalni dejavnik za konkurenčnost

Želimo okrepiti trajnost kot pravi razlikovalni dejavnik za konkurenčnost. Trajnost je bistvena za ustvarjanje konkurenčne prednosti, omogočanje poslovne rasti ter ustvarjanje vrednosti za naše stranke, potrošnike in vse naše deležnike.

Da bi spodbudili trajnostni razvoj, smo si v okviru našega načrta trajnostnih ciljev 2030+ zastavili ambiciozne cilje, ki temeljijo na našem dosedanjem napredku in jih dosledno uresničujemo. Vključili smo različne razsežnosti okoljskih, socialnih in upravljavskih dejavnikov (ESG) ter opredelili ključna področja, na katera se osredotočamo:

  • Regenerativni planet: Prizadevamo si za krožno gospodarstvo, podnebno nevtralno prihodnost in regeneracijo narave. V ta namen še naprej razvijamo svoje poslovne dejavnosti za spodbujanje rešitev na področjih podnebja, krožnega gospodarstva in narave. 
  • Uspešne skupnosti: S svojim poslovanjem in blagovnimi znamkami aktivno prispevamo k temu, da lahko ljudje živijo boljše življenje. V ta namen se osredotočamo na enakost, izobraževanje in dobro počutje. 
  • Zaupanja vreden partner: Zavezani smo kakovosti in varnosti izdelkov, hkrati pa zagotavljamo poslovni uspeh z integriteto, pri čemer se osredotočamo na uspešnost, preglednost in sodelovanje.

Gradili bomo na naših posebnih prednostih, kot so inovacijske zmogljivosti naših poslovnih enot in obsežno znanje naših zaposlenih ter različne stične točke naših izdelkov ter strank in potrošnikov. Ocene v ustreznih bonitetnih ocenah trajnosti so pomembna in nepristranska potrditev ter priznanje naših dosežkov in napredka.

Izboljšanje ustvarjanja vrednosti za stranke in potrošnike z digitalizacijo
Izkoriščamo priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija, da bi povečali dodano vrednost za naše stranke in potrošnike, neposredno komuniciramo s potrošniki in si prizadevamo za rast digitalne prodaje. Pri tem ustvarjamo bazen talentov za digitalizacijo, ki ga podpira ciljno usmerjena podpora. Navsezadnje želimo okrepiti našo usmerjenost v digitalno poslovanje in povečati učinkovitost. Pri tem je ključnega pomena naša digitalna enota Henkel dx, ki je bila ustanovljena leta 2019, da bi združila digitalne in IT-ekipe v družbi Henkel.

Nenehna optimizacija operativnih modelov

Prizadevamo si za nenehno optimizacijo naših operativnih modelov in s tem za stalno izboljševanje konkurenčnosti naših procesov ter struktur. Povečati želimo bližino strankam in potrošnikom, vzpostaviti hitrejše procese odločanja ter doseči nadaljnje povečanje učinkovitosti.

Krepitev naše kulture sodelovanja

Močna kultura podjetja, skupne vrednote in jasno razumevanje sodelovanja v močni ekipi so bistvenega pomena za nadaljnje uspešno izvajanje našega programa rasti. Pomembna temelja tega sta naš smoter – Pioneers at heart for the good of generations – in naše vodstvene zaveze, ki združujejo vse zaposlene po vsem svetu. Verjamemo, da je kulturna preobrazba stalen proces, v katerem se osredotočamo na sodelovanje in opolnomočenje, spodbujamo izpopolnjevanje naših zaposlenih za prihodnje sposobnosti ter jim omogočamo nenehni nadaljnji razvoj.