Pospeševanje vplivnih inovacij
Pospešiti želimo vplivne inovacije in sprejeti tudi izboljšan inovacijski pristop, na primer z uporabo digitalnih aplikacij ter podatkov za hitrejši in boljši vpogled v vedenje potrošnikov ter tržne trende. Odločanje v organizaciji poteka blizu trga. Pri sodelovanju z zunanjimi partnerji vse bolj izkoriščamo tudi potencial odprtih inovacij, uporabljamo agilne metode in še naprej vlagamo v inovacijske centre. Dosledno vlagamo v inovacije in blagovne znamke v ključnih kategorijah ter regijah.
Izboljšanje trajnosti kot pravi razlikovalni dejavnik za konkurenčnost
Želimo okrepiti trajnost kot pravi razlikovalni dejavnik za konkurenčnost. Trajnost je bistvena za ustvarjanje konkurenčne prednosti, omogočanje poslovne rasti ter ustvarjanje vrednosti za naše stranke, potrošnike in vse naše deležnike.
Da bi spodbudili trajnostni razvoj, smo si v okviru našega načrta trajnostnih ciljev 2030+ zastavili ambiciozne cilje, ki temeljijo na našem dosedanjem napredku in jih dosledno uresničujemo. Vključili smo različne razsežnosti okoljskih, socialnih in upravljavskih dejavnikov (ESG) ter opredelili ključna področja, na katera se osredotočamo:
Gradili bomo na naših posebnih prednostih, kot so inovacijske zmogljivosti naših poslovnih enot in obsežno znanje naših zaposlenih ter različne stične točke naših izdelkov ter strank in potrošnikov. Ocene v ustreznih bonitetnih ocenah trajnosti so pomembna in nepristranska potrditev ter priznanje naših dosežkov in napredka.
Izboljšanje ustvarjanja vrednosti za stranke in potrošnike z digitalizacijo
Izkoriščamo priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija, da bi povečali dodano vrednost za naše stranke in potrošnike, neposredno komuniciramo s potrošniki in si prizadevamo za rast digitalne prodaje. Pri tem ustvarjamo bazen talentov za digitalizacijo, ki ga podpira ciljno usmerjena podpora. Navsezadnje želimo okrepiti našo usmerjenost v digitalno poslovanje in povečati učinkovitost. Pri tem je ključnega pomena naša digitalna enota Henkel dx, ki je bila ustanovljena leta 2019, da bi združila digitalne in IT-ekipe v družbi Henkel.