Zavezani smo k preobrazbi, tako da ustvarjamo večjo vrednost za naše deležnike, uspešno razvijamo svoje poslovanje in delujemo trajnostno v korist sedanjih in prihodnjih generacij. Leta 2022 smo objavili svoj novi načrt trajnostnih ciljev 2030+, ki določa okvir naše globalne trajnostne strategije in ki ga povezujemo z visoko željo po doseganju »preobrazbenega učinka za dobrobit generacij«.
Na vseh nas je, da to strategijo uresničimo. Združujemo različne vidike, da bi uresničili skupno željo. S sklepanjem trdnih partnerstev in podpiranjem pobud lahko pospešimo preobrazbene spremembe ter razvijamo inovativne izdelke in tehnologije, ki izboljšujejo kakovost življenja ljudi in skupnosti ter obenem varujejo prihodnost našega planeta. Pri tem podpiramo tudi cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov (SDG), po eni strani s svojim širokim portfeljem izdelkov in prisotnostjo na številnih trgih, po drugi strani pa z dolgoletnim intenzivnim delom na številnih trajnostnih vprašanjih.
V času preobrazbenih sprememb in preobratov so naše korporativne vrednote in trajna zavezanost zanesljiva stalnica. Hkrati se posvečamo prepoznavanju novih priložnosti za ustvarjanje vpliva. In še naprej si želimo biti vplivno gonilo te preobrazbe.