Poslovni razvoj podjetja Henkel je bil v drugem četrtletju obremenjen zaradi vedno zahtevnejšega tržnega okolja. Prodaja je bila tako nominalno kot tudi organsko na približno enaki stopnji kot v lanskem letu. Prilagojena marža iz poslovanja (EBIT), prilagojeni dobiček in prilagojena vrednost prednostne delnice (EPS) so bili nižji od vrednosti, ki so bile dosežene v preteklem poslovnem letu.
V prvem četrtletju 2019 je Henkel dosegel pozitivno organsko rast prodaje, medtem ko je vrednost marže upadala, kar je bilo pričakovano glede na napovedi večjega vlaganja v rast ob začetku poslovnega leta.
''Rezultati v drugem četrtletju so bili predvsem posledica občutnega upadanja povpraševanja v pomembnih panogah industrije potrošnega blaga, kot je avtomobilska industrija, kar je vplivalo predvsem na naše poslovanje v segmentu industrije. Kljub temu je poslovni program Adhesive Technologies (Lepila in tehnologije) dosegel zanesljiv poslovni razvoj, pri čemer je prodaja znašala približno enako kot v lanskem letu, z odličnim dobičkom iz poslovanja,'' je povedal Hans Van Bylen, predsednik uprave podjetja Henkel.
''V segmentu maloprodaje so bili rezultati poslovnega programa Beauty Care pod našimi pričakovanji. To je deloma posledica nezadovoljivega razvoja na zrelih trgih, kot sta Severna Amerika in Zahodna Evropa. Na Kitajskem je bila maloprodaja obremenjena zaradi nenehnega prilagajanja na področju upravljanja zalog. K negativnim rezultatom pa so prispevali tudi višji stroški trženja in distribucije,'' je dodal Hans Van Bylen. ''Na drugi strani segment za profesionalne frizerske salone še vedno dosega odlične rezultate.''
''V poslovnem programu Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila) smo dosegli dobro organsko rast prodaje. Prilagojeni dobiček iz poslovanja je bil kljub napovedanemu vlaganju v razvoj na visoki ravni. K pozitivnemu razvoju tega poslovnega programa je prispevalo tudi uvajanje novih inovacij.''
Henkel v drugem polletju ne pričakuje večjega povpraševanja na področju industrije – kar je v nasprotju z dosedanjimi pričakovanji in ocenami. Poleg tega podjetje ocenjuje, da bo poslovni razvoj poslovnega programa Beauty Care v nadaljevanju tega poslovnega leta še vedno pod želenimi pričakovanji. Na podlagi tega je Henkel aktualiziral svoje napovedi za poslovno leto 2019.
Podjetje glede prilagojene vrednosti za prednostno delnico (EPS) pričakuje srednjo do višjo enomestno odstotkovno vrednost pod nivojem lanskega leta ob predpostavki stalnih menjalnih tečajev (dosedanja ocena: srednja enomestna odstotkovna vrednost pod nivojem lanskega leta ob predpostavki stalnih menjalnih tečajev).
''Naše podjetje zasleduje dolgoročno strategijo z jasno določenimi prioritetami in visoko zastavljene cilje'', je povedal Hans Van Bylen. ''Naše investicije v trge, tehnologije, inovacije in digitalizacijo bodo prispevale k našemu prizadevanju, da dosežemo trajnostno in dobičkonosno rast prodaje.''
*Prilagojeno za enkratne izdatke/prilive in stroške prestrukturiranja
Pričujoči dokument vsebuje napovedi, ki temeljijo na trenutnih ocenah in predpostavkah uprave družbe Henkel AG & Co. KGaA. Za napovedi so značilne besede pričakovati, nameravati, načrtovati, predvidevati, predpostavljati, meniti, ocenjevati, napovedovati in podobni izrazi. Takih izrazov ne gre razumeti v smislu zagotovil, da se bodo pričakovanja izpolnila. Prihodnja donosnost in rezultati, ki jih bodo družba Henkel AG & Co. KGaA in povezane družbe dejansko dosegle, se lahko bistveno razlikujejo od podanih napovedi, saj so odvisni od številnih tveganj in negotovosti. Na večino dejavnikov, kot so prihodnje gospodarsko okolje in dejanja konkurentov in drugih, ki sodelujejo na trgu, družba Henkel ne more v celoti vplivati, saj jih ni mogoče natančno oceniti vnaprej. Družba Henkel ne načrtuje posodobitve napovedi in se k temu ne zavezuje.