Wolfgang König (48), ki trenutno zavzema enega od vodilnih položajev v podjetju Kellogg v Severni Ameriki, bo 1. junija 2021 postal član upravnega odbora podjetja Henkel kot izvršni podpredsednik poslovnega programa Beauty Care. Na tem položaju bo nasledil Jensa-Martina Schwärzlerja (57), ki ni podaljšal svojega mandata. Ta je bil v podjetju Henkel zaposlen več kot 28 let, poslovni program Beauty Care pa je vodil od leta 2017.
»V imenu nadzornega odbora in skupščine delničarjev z veseljem predstavljam Wolfganga Königa, ki je postal član upravnega odbora podjetja Henkel in novi izvršni podpredsednik poslovnega programa Beauty Care. Ima bogate izkušnje na področju mednarodnega menedžmenta in vodenja različnih podjetij v segmentu prodaje potrošniškega blaga. Naš delovni tim bo obogatil z dragocenim strokovnim znanjem na področju trženja, prodaje in inovacij ter z močno željo po uspešnem poslovanju. Veselimo se skupnega sodelovanja in ga toplo pozdravljamo v Henklovem timu,« je povedala dr. Simone Bagel-Trah, predsednica skupščine delničarjev in nadzornega odbora podjetja Henkel. »Obenem se želim zahvaliti Jensu-Martinu Schwärzlerju za njegovo predano delo in vse dosežke, ki jih je dosegel v več kot 28 letih v Henklu. Želimo mu vse najboljše in uspešno delo tudi v prihodnosti,« je dodala dr. Bagel-Trah.
Wolfgang König ima več kot 25 let izkušenj v sektorju hitro premikajočega se potrošniškega blaga (FMCG), tako na zrelih kot tudi na nastajajočih trgih. Svojo poslovno pot je začel leta 1996 v Beiersdorfu, kjer je opravljal različne vloge na področju upravljanja blagovnih znamk in vodenja ključnih kupcev za območje Nemčije in Združenih držav Amerike. Leta 2005 se je pridružil podjetju Colgate-Palmolive v Nemčiji kot direktor marketinga za območje Nemčije, Avstrije in Švice. Pozneje se je preselil v Združene države Amerike, kjer je bil zaposlen kot direktor globalnega marketinga za področje osebne nege. Živel je tudi v Mehiki, kjer je delal kot generalni direktor marketinga in inovacij za območje Latinske Amerike, pri čemer je bil odgovoren za vse segmente, vključno z osebno nego in ustno higieno. Leta 2012 je prevzel položaj generalnega direktorja za Severno Ameriko v podjetju Kellogg, kjer je bil odgovoren za trženje v 23 državah, vključno z Nemčijo, nordijskimi državami in srednjevzhodnimi evropskimi državami. V podjetju Kellogg v Evropi in ZDA je opravljal različne vodilne vloge z vedno večjo mero odgovornosti, pozneje pa je bil imenovan tudi za vodjo poslovne enote v podjetju Kellogg v Severni Ameriki. Odgovoren je bil za vodenje poslovanja s proračunom v višini 6,7 milijarde ameriških dolarjev za vse poslovne segmente, imel pa je tudi osrednjo vlogo na področju raziskav in razvoja ter trženja. Wolfgang König se lahko pohvali z magisterijem iz poslovne ekonomije (Diplom-Ökonom) Univerze v Kasslu. Rodil se je 2. maja 1972, je poročen in ima tri otroke.
»V imenu nadzornega odbora in skupščine delničarjev se želim iskreno zahvaliti gospodu Jensu-Martinu Schwärzlerju. V Henklu je bil zaposlen več kot 28 let, pri čemer je od leta 2017 vodil poslovni program Beauty Care. V tem času je pridobil bogate izkušnje in dosegel veliko uspehov v segmentu prodaje potrošniškega blaga v Nemčiji, Evropi in Združenih državah Amerike. V času njegovega vodenja se je uspešno razširil segment za frizerske salone, pomemben napredek pa je dosegel tudi segment maloprodaje. K temu so pripomogle uspešne inovacije, ciljne akvizicije ter večji poudarek na elektronskem poslovanju in novih digitalnih poslovnih modelih,« je povedala dr. Bagel-Trah.
Jens-Martin Schwärzler se je Henklu pridružil leta 1992. V tem času je bil dejaven na različnih položajih na področju trženja in generalnega menedžmenta za poslovni program Laundry & Home Care (Pralna sredstva in čistila). Med letoma 2008 in 2014 je bil odgovoren za globalni marketing na področju nege telesa in kože ter ustne higiene znotraj poslovnega programa Beauty Care. Poleg tega je bil odgovoren tudi za kozmetične izdelke na področju maloprodaje v Zahodni Evropi ter za mednarodno prodajo v okviru poslovnega programa Beauty Care. Od leta 2015 je zavzemal vodilni položaj na področju prodaje potrošniškega blaga podjetja Henkel v Severni Ameriki. Pod njegovim vodstvom je Henkel na severnoameriškem trgu uspešno predstavil vodilne blagovne znamke, kot sta Persil in Schwarzkopf. Po prevzemu družbe Sun Products leta 2016 je vodil postopek integracije in premestitev Henklovih proizvodnih lokacij za potrošniško blago v ZDA. Novembra 2017 je Jens-Martin Schwärzler postal izvršni podpredsednik poslovnega programa Beauty Care in član upravnega odbora. Ima magisterij iz poslovne ekonomije (Diplom-Ökonom) Univerze Stuttgart-Hohenheim. Je poročen in ima dva otroka.